Waarom we niet verhuisden

Waarom we niet verhuisden

Intro

We dachten dat verhuizen de logische volgende stap zou zijn. Maar hoe dichter we bij dat besluit kwamen, hoe minder vanzelfsprekend het werd.


Tension

Het idee om te vertrekken voelde niet verkeerd, maar ook niet volledig juist. Het huis was niet het probleem. Maar ook niet meer automatisch het antwoord.


Shift

Op een gegeven moment werd duidelijk dat de vraag niet alleen was waar we wilden wonen, maar hoe we wilden leven in de plek waar we al waren.


Choice

We besloten te blijven, maar niet op dezelfde manier. Het huis werd opnieuw bekeken, opnieuw ingedeeld en opnieuw gebruikt.


Outcome

Door niet te verhuizen veranderde er meer dan verwacht. Niet de plek, maar de manier van leven werd anders.


Insight

Niet elke verandering vraagt om een nieuwe plek. Soms vraagt het om een andere blik.

Terug naar blog

Reactie plaatsen